Fredag den 21 december forts.

Kväll igen.

Dagen har gått sissådär. Slank ner en godisbit idag med..fy!

Varit med maken och lilkillen och handlat julmat nu på kvällen.
Stora grabben fick följa med kompisen till hans storebrors hockeyträning(gissa om han var lycklig).
Hade planerat att mannen skulle handla på vägen hem från jobbet och jag skulle vara hemma med barnen. Men blev ändringar då storkillen fick åka i väg.

Gick faktiskt snabbt och sidigt.
Fick med en hel del bra basgrejer hem. Mycket frukt och grönsaker, mager fraise och lätt  rivost och fetaost.
Nu kan jag inte skylla på det ..allså att det inte finns något hemma.

Köpte dessutom milda 7% då jag tagit på mig att göra jansson till julbordet. Då vet jag vad det är i och att jag kan äta med gott samvete. ÄÄÄÄÄLSKAR JANSSON!!!!

I morgon blir det tidig morgonprommenad fast vi är lediga. Storkillen har hockeyträning och de måste åka redan 8. Så då ska jag hinna gå innan dess.
 
Får nog sätta klockan på 6.30...pust men det är bättre än 4.50 i alla fall.

Sen är det checklista som gäller i morron. Det blir rapport här på bloggen. Nu kan jag inte smita undan...fniss

Natti natti på er så syns vi i morgon...då ska jag vakna som en plikttrogen VV-are  rerdo för nya utmaningar. Kram kram

SKRIVET!
Postat av: Cee

Bra jag kommer och kollar så checklistan stämmer =) hi hi...
kram Cee

2007-12-21 @ 22:17:20
URL: http://viktresan-cee.blogspot.com/

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0