Fredag den 21 december.

Ja nu närmar det sig med stormsteg...julen allså.

Har precis vinkat av älsklingen när han åkte till jobbet.

Innan dess blev det den vanliga 1 timmes rundan.
Funderade stakt i går kväll på att strunta i att sätta väckarklockan.
Storkillen har ju jullov och såg en chans till sovmorgon när han inte skulle upp till skolan.
-Men nej !!  Stod emot och ställde klockan, gick upp och tog min runda.

Hade ju faktiskt lovat mig själv att komma ut varje dag denna vecka då jag vill kunna äta med gott samvete på julafton.

Måste bli skärpning med checklistan nu efter jul och nyår. Har höftat allt för mycket nu och inte skrivit alls många dagar.

Dessutom har det slunkit ner något sött varje dag nu. -Fy!!! Jag som hade såååån karaktär i börja och stod emot allt gott.  Frågar mig ännu en gång VARFÖR blir det alltid så efter ett tag?

Tyvärr  (inte tyvärr  allt id bra när det går neråt) så har jag ändå tyckts gå ner enligt min egna våg. Fast jag små fuskat och slarvat.

Kommer ju inte kunna väga mig förräns den 3/1 så jag får inte balla ur nu. Otroligt vad det ändå ger att gå på mötena. Man får sin spark i ändan varje vecka och skärper till sig.

Nu ska jag gå och kolla på julkalendern med killarna och mysa i soffan och njuta av att vi inte behöver stressa.
Ganska skönt med jullov för oss vuxna med.

Återkommer senare Kram kram

SKRIVET!
Postat av: Cee

ohhh så ohyggleigt jag känner igen mig precis i allt du skriver.. Vi har nog hamnat i en svacka och det gäller nog att på något sätt hitta op ur den innan det går på fel håll.. Jag har jättesvärt just nu. Ser att vi har gått ner ungefär lika mycket. Nä du nu får det vara nog. Skal vi inte få morgondagen till att köra utan sött? Vi kan jo prova för där kommer jo nog tillräckligt för oss på julafton .. Ja skärpning efter jul och nyår...
styrke kramar
/Cee

2007-12-21 @ 19:44:22
URL: http://viktresan-cee.blogspot.com/

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0