Lördag 29 december

Allt gick bra i går när vi var borta. Tog lite vin till maten och mycket sallad.
Hoppade över godiset på bordet och kladdkakan och baileys till kaffet.....känner mig nöjd med mig själv!!!

Idag har varit en hektisk dag med hockeyträning och shopping.

hann i alla fall med en 45minutare promenad innan vi åkte.

Nu ska jag fixa håret och sedan sticka i väg på tjejfest( där jag kommer vara nykter).
Känner att jag inte känner för att gå ut och festa så när resten går till krogen åker jag hem och myser i stället....sparar där in en massa onödiga points. Vad skadad man har blivit....offrar utgång mot pointssnål kväll!!!!

SKRIVET!
Postat av: Cee

Så duktig och karaktärfast du är... Hoppas jag snart kan hitta min karaktär ;O) om jag inte lyckas nu så hoppas jag att det blir bättre i det nya året.. Vet inte omedvetet eller medvetet så väntar jag nog på nyåret liksom en nystart sedan start ja jag vet inte visst det känns löjligt men men,... ha en trevlig kväll
kram Cee

2007-12-29 @ 19:24:27
URL: http://viktresan-cee.blogspot.com/
Postat av: Marie Hj.

Jag tycker att du är superduktig som har sån bra karaktär! och särkilt när man hamnar på tjejfest. Då är det ju så svårt att låta bli.
Gott nytt, sunt år!!!

2007-12-30 @ 20:01:58
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com
Postat av: Linruz

Tack tjejer för era peppande ord...

2007-12-30 @ 20:16:43
URL: http://linruz.blogg.se

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0