Mot 2008 med stora steg

Ja nu är som sagt julhelgen över..och tur är väl det!!!
Blir ju en hel del som slinker i munnen.
Mat och godis av alla dess slag. Har nog inte ätit överdrivet men ångesten infinner sig ändå. FYYY!!!

Annars har det varit en bra helg.
Fina klappar.
Fick ett halsband+ matchande armband av mina tre prinsar. 
http://www.pearlsforgirls.se/img/press/p9142469.jpg
En jättefin rersväska av svärmor och svärfar och ett pengabidrag av mina föräldrar till den kommande resan till Bulgarien.

I dag har jag betalat in avgiften till gympan på korpen. Nu finns det ingen återvändo..v3 börjar det och nu blir det järnet till våren. Hur många kilon ska man satasa på??? Har ju inte satt upp något nytt delmål efter mina tio.
 Får fundera lite....

Nej nu ska jag surfa in på VV sidorna lite har inte varit inne på forummet på hela helgen saknar alla där lite...Må gott

I morgon blir det checklista det lööövar jag.

SKRIVET!
Postat av: Cee

ihh den var ett fint armband...
Ja ångest har jag med men det går över för nu ger vi järnet igen.. Vad bra att du har betalat gympan.. Jag själv köpte ett årskort till gymmet för cirka 2 månader sedan och jag har kört på sedan jag fick det förutom nu under dessa tre vecskor då de har julskema och det passade inte in i mitt skema tyvärr men startar upp igen vecka 2.
vi hörs kram Cee

2007-12-27 @ 23:09:49
URL: http://viktresan-cee.blogspot.com/

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0