Fredags mys

Fredag igen...veckorna rusar fram i snabb fart.
Har varit viktväktare nu sedan V 43 hur många veckor bli det...13v va
Helt otroligt va att jag ändå hängt i så länge. Om någon hade sagt till mig den dagen jag skrev in mig att om 13 veckor har du gått ner 18,6 kg och håller fortfarande i skulle jag inte tro dem.
Ni hör ju vilken tro jag har på mig själv!!!
Men nu är jag ju här och kämpar fortfarande vidare.

Vad har ni för planer inför fredagskvällen då? Vad blir det för gott att äta? Kan jag få lite insperation?
Här blir det nog fetaostgratinerad  kycklingfile med klyftpotatis.Från 56.kilo.se.
 Tack Åse för receptet det är verkligen super gott!!!

2 pers á 7,5 pts

50 gr 10% fetaost
1 dl 15% lätt fraiche   (jag har kört med mini fraishe ,går precis lika bra)
2 kycklingfiléer
2 vitlöksklyftor
potatis
timjan
salt

Rör ihop fetaost, fraiche och vitlök och bred över kycklingfiléerna.
Gratinera i 200 g i ca 35-40 minuter.
Servera med klyftpotatis kryddade med timjan och salt.


SKRIVET!
Postat av: pia

Hej! kul att du kikade in hos mig:)
Måste berömma dig...du är jätteduktig!!! Du har ju gått ner massor!!! Försöker själv gå ner lite, men jag är lite dålig på det, svårt att låta bli det goda försöker träna ganska mycket... Fortsätt kämpa, ska kolla dej ibland;)
trevlig blogg by the way...
kram

2008-01-25 @ 18:22:34
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Spicalibra

-18 kilo... du är juh inte sann.. Vilken Lycka!!!
Grattis vilket resultat.. va sjutton har du gjort?

2008-01-25 @ 21:52:06
URL: http://www.freewebs.com/viktkoll
Postat av: Louice

Bra jobbat att ta bort så många kilon på 13 ve. Stort grattis till det.

2008-01-25 @ 22:59:19
URL: http://alni.wordpress.com/
Postat av: Carina

Hej! Tack så jättemycket för din kommentar på min sida!
Kändes skönt att någon skrev överhuvudtaget!
Får se hur det blir den 13e som sagt..
Så lång tid bara! =/

Din kyckling såg väldigt god ut!
Blir nog att handla fetaost imorrn! ;)

Grattis till din viktnedgång! :)

kramar!

2008-01-26 @ 18:13:10
URL: http://www.nogg.se/euforiah
Postat av: carro

Oh...de där såg riktigt gott ut!

2008-01-29 @ 14:35:49

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0