Lördag den 22 december..nu börjar det närma sig!!!

1 timmes promenad blev det. Jag masade mig upp ur sängen YES!

I dag blir det INGA sötsaker..stenhård mot mig själv. Dessutom ska checklistan följas till punkt och pricka.

Just nu sitter jag med hårfärg i håret. Det var dax att fräscha till sig lite till jul.
Efter jag har sköljt ur det ska jag rulla kötbullar och steka dem i ugnen.
Fått för mig att det blir lite smalare då. Behöver ju inte så mycket fett som i stekpannan.

Nu är det nog dax att skölja färgen snart..måste ju hinna skriva checklistan först bara...DET kliar. VILL MAN BLI FIN FÅR MAN LIDA PIN.

Återkommer under dagen med uppdateringar av checklistan ( du ser att jag sköter mig Cee) och lite ditten och datt till kvällskvisten. Kram kram

SKRIVET!
Postat av: Cee

=) det är bra det.. skal också skötta mig idag hade jag tänkt.. heja oss ;O)

2007-12-22 @ 11:39:05
URL: http://viktresan-cee.blogspot.com/
Postat av: Linruz

Hejjja hejja

2007-12-22 @ 13:23:03
URL: http://linruz.blogg.se
Postat av: IcePixie

Vad du är duktig! Jag beundrar dig som går ut och går så mycket. Det är något jag verkligan måste börja med...
Sköt om dig och fortsätt kämpa :)

2007-12-22 @ 19:19:49
Postat av: Linruz

Icepixie tack vännen. ja prommenaderna blir man nästan beroende av. Kom gärna tillbaka och berätta hur det gått för dig. kram kram

2007-12-22 @ 19:52:18
URL: http://linruz.blogg.se

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0