Torsdag den 20 december.

Sitter här och kollar in mina fina naglar... de är verkligen SUPERSNYGGA.
Tänk vad mycket det gör för intryket med naglarna. Men det kostar också....890kr. ca en hundring för varje kilo jag gått ner.

Blev den vanliga morgon prommisen i morse dvs den som tar 45min. Går lite trögt att gå nu tycker jag. känner mig stum i hela kroppen liksom. Men lillkillen har ju varit sjuk så vem vet?

En kokt korv med bröd till lunch på stan och en liten chokladbit i bilen hem......vart tog VV tänket vägen???

Hjälp vad folk det var på stan...köper alla sina julklappar i sista minuten eller????

I kväll ska vi till min stora syster och fira "lilljul" MYSIGT.
Men kan se godis och dyligt framför mig redan nu...är ju inte ensam i släkten om att gilla sånt. På med KARAKTÄREN innan vi går dit.

Lilleman är ju inte hundra pigg ännu men det var ok för dem att vi kom ändå. Hoppas han orkar bara.
Satte precis på en Bamse film åt honom så att han tar det lite lugnt nu innan.....ska lägga mig brevid och vila med. Blev visst helt slut av att gå på stan och fixa naglar...konstigt??? Förkylning på gång eller???

Nog med svammel från mig. återkommer i morron och skriver hur det gick i kväll.

Kram på er allihop. Linruz


SKRIVET!

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0