Klockan ringde...

...och jag stängde av den. Meningen var en morgon promenad innan jobbet, men jag sov en stund till i stället. FYYY!!!

Är så himla trött just nu. Tar mig knappt ur sängen på mornarna.
I kväll har vi ätit tacos mums. Vin och choklad har det oxå blivit.
Testade marabos dark milk som Angel tipsade om på sin sida.
MUMS kan jag bara säga. Jag gillar inte mörka choklad annars, men den var jätte god.

Har varit jätte slarvig med pointsen i dag och inte räknat alls. Inte bra med tanke på att jag inte har promenerat alls mycket på sista tiden.

Nu ska jag dyka ner i soffan och mysa. I morgon blir det shopping(förhoppningsvis lite cult saker) kalas för systerdottern och sedan gympa på kvällen.

Trevlig lördagskväll på er..Kram kram

SKRIVET!
Postat av: karin

För lite sömn är inte bra för vikten! Gäller att se det positivt, vettu!!
Kram Karin

2008-01-19 @ 20:41:20
URL: http://project-light.blogspot.com/
Postat av: Angel

Lyssna på din kropp, om du är trött så behöver du sova och ladda batterierna. Gå på promenad kan du göra när som helst. Kul att du gillade chokladen. Jag gillar inte heller mörk choklad men denna slinker lätt ner.

Ha en mysig kväll!

Angel

2008-01-19 @ 21:31:47
URL: http://angelwings.bloggagratis.se/

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0