Sol och snö

Började morgonen med promenad i morse(5,30).
Hade gått i 5 min så började det snöa.
Det snöade inte lite heller....rena snöstormen. Men det var ju bara att fortsätta och traska på.
En timme senare kommer jag hem kall och genomsur. Men ganska nöjd över att ha gått upp och gett mig ut.

Nu har jag nyligen kommit hem ifrån jobbet och ska gå i väg med familjen på julgransplundring i området där vi bor.
Solen lyser ute och snön ligger som ett vitt täcke på marken. Tänk vad solen ändå gör för humöret. Allt blir trevligare!!!

I kväll blir det gympa och sedan dyka ner i soffan framför tvn.....ha en fortsatt bra dag. Kram kram

SKRIVET!
Postat av: Annelie

Å här har solen lyst hela dagen. Lite kyligt i luften men jättehärligt promenadväder.

2008-01-27 @ 17:58:05
URL: http://annelie.fli.se
Postat av: Cornelia

Oj så duktigt av dig att vara uppe så tidigt.
Jag behöver din motivation till motion.
Ha en bra vecka.
Kram Cornelia

2008-01-27 @ 22:13:24
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0