Trädgårdsmässa

Ja det blev en tur för mig i år ändå.
Skulle ha åkt i torsdags med svärmor och svägerskan men när jag fick mitt schema insåg jag att jag jobbade.

Så snurrigt värre fick jag för mig att vi skulle åka i går morse. Övertalade maken och fixade barnvakt.
Så stack vi till storstan och trädgårds mässa. tyvärr hade jag inga batterier i kameran och det fanns ingen tid till att ladda den då allt blev bestämt i sista minuten.

Mysigt att komma i väg själva ...tycker dock att mässan blivit något sämre. Mer prylar och skit och mindre blommor och växter.
Handlade två små söta plantor med vårblommmor till rabatten på framsidan.
Ska försöka påta ner dem i dag trots det tråkiga vädret....

Vill ut i trädgården nu och fixa...insperationen blir alltid på topp när man varit i väg på något sånt där.


SKRIVET!
Postat av: Frida

Jag var oxå på trädgårdsmässa härom helgen, och jag blev jätte besviken för det var inte alls mycket som handlade om trädgård:-(
Men det är ju alltid mysigt att komma iväg på lite mässor.
Kram Frida

2008-04-15 @ 09:02:16
URL: http://fridasvardag.blogspot.com/

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0