Bra med motionen

Det går superbra med tränandet. Så roligt att jag skulle kunna träna varje dag.
Men i dag fick bli en vilo dag.

Har ju tränat tis och ons.
I morgon blir det lunch gympa...YES! Svärmor är så snäll att hon kommer och är barnvakt så att jag kan åka på det passet.

I dag har det bara blivit promenader...flera lite kortare. från jobbet, en liten innan maten och en till macken för att hämta mitt paket från hemma hos Tindra men mina påsksaker jag beställt.
Spännande ska öppna det nu....

Stegräknaren står i dag på 15810 och jag har den inte på mig när jag tränar..provade ju i tisdags  och det funkade ju rent praktiskt.
Men nu när vi börjar köra Angels stegrace så ska den ju inte va på....
Måste in på Promenix nu med och skriva in stegen för dagen.
Trevlig kväll...KRAM KRAM

SKRIVET!
Postat av: Helen

åh va jag vill har råd att köpa en stegräknare... det känns som om man blir mer motiverad... är det så?
duktigt gått fast du inte tränat.. många säger att det är svårt att ens få ihop 10.000 steg som är rekommendationen
kram

2008-02-21 @ 20:47:31
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Linda

Vad duktig du varit idag!!!!

Listan ligger inne nu!
Hoppas du blev nöjd med det du beställt!

2008-02-21 @ 22:01:37
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0