Fredag igen...

Jobbar i kväll...får försöka kasta några ögon i mellanåt på Lets dance.

Lämnar lillkillen 11(till lunch) och börjar jobba 14 så då hinner jag åka och träna lunchpasset. KUL!!!

Måste bara försöka fixa till det med lunch och mat till kvällen men har i stort sett inget i kylen. Fick jobba i går hela dagen och hade räknat med att vara ledig...städa handla osv.

I morgon blir det shopping i Norrköping...kul.
Åker med tre mammor i storkillens klass. Vi ska ha en tjejdag. Gå på stan  shoppa, fika, äta lunch och bara ha det mysigt. Ser verkligen fram emot det.

Finns tydligen en jättmysig butik där med massor Cult saker. Sen ser jag fram emot Lagerhouse och Granit....önskar bara att plånboken vore lite tjockare.

Gick ju åt en hel del på båtresan förra helgen.

Nej nu måste vi kila till skolan...TREVLIG fredag på er!!!

SKRIVET!
Postat av: Helen

åh va härligt att få shoppa lite.. jag älskar lagerhouse.. man hittar alltid mycket smått å gott där.. ha en bra dag.. skönt att hinna med att träna..kram

2008-02-15 @ 12:42:33
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Marie.Hj

Jag var inne på lagerhaus i onsdags. Dom hade jättemycket fint. Men jag kunde inte bestämma mig så det blev inte handlat någonting! Jag ångrade mig efteråt att jag inte köpte några ljus. Ja ja det får väl bli nästa gång då...

2008-02-15 @ 20:12:25
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0