Vår känsor den 25/2

image83

Ja  
Helt underbart med solen ...men fy så kallt.
Var ute i 2 timmar efter lunch med killarna i dag. Röjde lite i trädgården och soppade bort det hemska gruset som samlas på gatan.
Sedan vill de så klart fika ute med....det hör ju till liksom.
I flög jag och bryggde kaffe, tinade bullar och dukade brickan. MYSIGT
Tyvärr stoppade jag i mig en bulle i bara farten. Fy känner att det kommer bli kämpigt nu när vårsolen kommer och därtill alla mysiga fika stunder.

Stegracet har gått superbra i dag tack vare morgon promisen...räknarn står i denna stund på 14562 steg och några till blir det nog efter nattning och röjande i köket efter kvällsmat!

I morgon ska lilleman , svärmor och jag ut till landet och fixa påskris....har tänkt pynta redan nu i helgen. Påsken är ju så kort så jag vill hinna njuta lite av alla mysiga påsksaker.

ha en bra kväll...KRAM


SKRIVET!
Postat av: Angel

Jättebra jobbat! Du hinner ju gå dubbelt upp.

Angel

2008-02-26 @ 19:58:20
URL: http://angelwings.bloggagratis.se/

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0