Tisdag och väntan på magsjuka....

Hemma i dag med...fy!
Blir ju jätte jobbigt när man går hemma.
Tur att jag har bloggen att skriva på och sysselsätta mig med. Och naturligtvis era bloggar...så kul att läsa!

Svärmor ringde i går kväll...hon hade fått magsjuka..eller snarare spysjuka! FY!!!!
Hon var ju här på kalas dan innan och det var ju ingen liten stund utan nästan hela dagen.
Blir illamående bara man tänker på det.
Så nu är dt bara invänta och se om vi får det.

Stora killen fick gå till skolan(kan ju inte vara hemma och vänta bara) men lilleman fick vara hemma från dagis. Jag var inte bokad på något jobb utan han skulle dit en sväng ändå (har ju rätt till 15tim /v).

Dagen igår gick jättebra trots att jag gick hemma.

Varför är det så svårt när man är hemma???Så lätt att skåpsäta.

Började morgonen som vanligt idag med morgonpromenad. 50 min blev det...skönt trots att det regnade på
mig

Nu ska jag kolla in era sidor och skriva lite pepp    ...kram kram

SKRIVET!
Postat av: Susanne (TheCat)

Fy sjutton!! Man känner ju efter hela tiden när någon man tröffat nyligen fått magsjuka strax efter.

En kollega till mig hade en son som spydde en hel natt och på morgonen skulle vi sitta och jobba ihop hela dagen. Jättekul, tänkte jag!

Men, tack o lov så slapp jag det och det "lustiga" var att det gjorde hon också fast hon varit mitt i eländet!

Så det går att slippa om man har tur! Jag håller verkligen tummarna för dig!

2008-01-08 @ 10:10:23
URL: http://blogg.passagen.se/mjau-mjau

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0