onsdag 19 december forts.

Jaha kväll igen. Vet inte hur snabbt dagarna går.

Här tycks det aldrig bli ljust heller om dagarna bara GRÅTT,GRÅTT,GRÅTT.
Var tog alla fina decemberdagar vägen?

I dag har väl gått sissodär med maten...blir ju sugen hela tiden när man går hemma. På eftermiddagen slank det ner några choklad bitar fast jag var väl medveten att jag inte borde. VARFÖR BLIR DET SÅ?

Nu på kvällen gick min stora kille och jag en promenad till affären. 
Vi skulle handla nässpray och fika tills i morgon(är ju skolavslutning).

Rena tortyren att gå i mataffären hungrig och sugen på allt gott.
Var påväg två gånger till chips hyllan men vände båda gångerna. Fy vad det är kämpigt ibland...men om man ser på den ljusa sidan så kom jag hem utan chipspåse!!!

Åh är så glad i morgon klockan 11.30 ska jag gå och fixa mina naglar..min belöning till mig själv för att jag klarat 10kg innan jul. Ska bli så himla mysigt och skönt att bara få pyssla om mig själv.
Var lite nervös att det inte skulle bli något eftersom lilleman är sjuk. Men min ängel till svärmor sa att det inte gjorde något. Hon kommer och tar barnen ändå.

Vad är summan av kardemumman denna dag då..jo det har gått rätt skapligt ändå. Motionerade ju i morse och svävade bara ut med chokladbitarna.

Trevlig kväll på er allihop så ses vi i morron....tänk när jag ska knappra på tangentbordet med mina fina naglar.
Kram kram Linruz

SKRIVET!
Postat av: Cee

Varför det blir så tja jag känner allafall allt för väl igen det. Men vad bra att du kom hem utan chipspåsen så skal det se utt ;)
Och vad roligt at få fixat naglarna lagom til jul
ha det gott och kämpa på
kram Cee

2007-12-19 @ 21:26:32
Postat av: Heléne

Hej!
Härligt att du lyckats med ditt mål! Stort grattis!!

2007-12-20 @ 13:41:20
URL: http://www.wonderland.blogg.se

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0