Onsdag den 19 december...4dagar kvar till jul.

Go morron.

Har vaknat gått upp och avverkat min morgonprommenad på 1 timme. Visst känns det segt när klockan ringer 4.50 men skönt efteråt sen när man vet att det är gjort.
Inbillar mig att det är nyttigt att gå innan frukost oxå.
Idag blev jag så hungrig efteråt att jag var tvungen att ta en knäcke med mjukost till kaffet när jag kom hem.
Killarna sitter och tittar på morgonprogrammen på TVn och älsklingen har åkt till jobbet.

Han är för söt..(min älskling allså.)

Han var i väg med en killkompis i går kväll och julhandlade lite. Kom hem när jag satt framför datorn och försökte mig på att blogga. Ropar att han har en överraskning i köket...vips var jag där.
-Jag köpte två enar åt dig för det var väl såna du ville  och brukar ha?
.....nej älskling fick jag då med skrattet i halsen säga. Vi har redan en i vardagsrummet. Den visade jag för dig för 1½ vecka sedan och du sa att den var fin. Jag hade då några dar innan pratat om att jag var sugen på en bordsgran till jul. Vilket då han tydligen tolkade till en En. Eller snarare två.... vilket resulterar i att vi nu har TRE ena.

Men DET ÄR JU TANKEN SOM RÄKNAS.........

Återkommer senare med checklista för dagen och lite annat krims krams Kram kram

image10

SKRIVET!
Postat av: zaderack

Vilken rosa fin blogg du har, det är kul att läsa så jag kommer nog att gå in här och kolla.
Enarna var ju väldigt fina i alla fall, och som sagt det är ju tanken som räknas, gulligt av honom, det hade aldrig men gubbe tänkt på, men han är gullig ändå förstås!!

Lycka till med bloggandet och viktminskningen!!

2007-12-19 @ 08:41:53
Postat av: Cee

Hej.
Jättegullig av honom =) som du skrev tankem som räknas.
Men oj så tidigt du är oppe och ränner =) Du är jo en riktigt piggelin
ha det bra kram Cee

2007-12-19 @ 15:19:42
Postat av: Linruz

Ja tidigt är det men vad gör man inte för att få fart på viktminskningen. Mannen börjar ju jobba 7 och vill hinna med en kaffe tilsammans innan han äker. Så det är bara att gå upp tidigt.
Kan erkänna att ibland vaknar jag inte till förräns jag har gått en bra bit. Kram kram

2007-12-19 @ 15:37:30
URL: http://linruz.blogg.se

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0