Småätande

Idag har det blivit en hel del av den varan...fy!!!
Kom i alla fall iväg på gympa i kväll fast jag inte hade planerat in det.

I morgon ska jag sätta klockan och ut och gå en 30 min morgonpromenad innan jobbet. var jättelänge sen nu måste få in den vanan igen. Det som har gett absolut bäst resultat på vågen.

Midsommartågen är ju i full gång och jag måste ju ha några resultat att redovisa. Har ju stått still allldeles för länge nu.......
Nu blir det tvn och sen tidigt i säng så jag orkar med prommisen.
Kram kram Linruz

SKRIVET!
Postat av: Maria

Ja, morgonpromenader var det som gjorde att jag började rasa i vikt. Supereffektivt verkligen! Och visst det är kämpig i början, men nu klarar jag inte mina dagar utan mina promenader. Det rensar tankarna och det är skönt att börja dagen med frisk luft! :)

2008-04-07 @ 20:06:30
URL: http://miamaria88.blogspot.com
Postat av: Angel

Att stå still är också en bedrift, för det är inte alls det lättaste utan att gå upp i vikt. Glöm inte det.

Angel

2008-04-07 @ 20:38:19
URL: http://angelwings.bloggagratis.se/

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0