En vecka till nästa vägning.

Det tänkte jag igår när jag kom hem från jobbet klockan 21.30.
Vad hände då???? Jo jag värmde en kärleksmums i micron och njöt!!!
Tycker att jag gjort mig förtjänt av den. Men inser att jag lurar mig själv. Det är ju mig det drabbar. Tanten på VV skiter väl i om jag så äter 20 kakor. Men gott var det!!!!

Jobbar i kväll oxå och var super trött i morse så stängde av klockan och sket i promenaden i morse. Måste ju orka med jobbet i kväll med.
Summan av kardemumman blir ingen träning i dag!!!!

Var och simmade i går. Jätte skönt var länge sen sist nu.
Känner verkligen hur kroppen får en riktig genomkörare i vattnet.

Ska åka till en tjejkompis som jag har pluggat ihop med när jag lämnat lillkillen på dagis och dricka kaffe. Lämnar ju honom till lunch på dagis och jag börjar inte förräns 14.(fröknarna tycker det passar verksamheten bättre)
Skönt när man får lite egentid ibland.

Ha en toppen dag och stoppa inte i er massa onödigt

SKRIVET!
Postat av: Angel

Ja tanten på VV struntar fullständigt i det. Och du har rätt, det drabbar bara dig. MEN! Du måste ju för 17 gubbar unna dig något ibland, annars blir det ju fruktansvärt tråkigt.

Angel

2008-01-17 @ 17:12:22
URL: http://angelwings.bloggagratis.se/
Postat av: karin

Du har helt rätt, det man äter straffar ju enbart ensjälv. Så egentligen är det ovanligt korkat att tröstäta, man tröstar ju knappast sig själv egentligen...!

Egentid är A och O för att överleva som mamma och förälder, nu som arbetslös känner jag att det är alldeles för lite sånt. Vill ha ett jobb nu...!!

Jättebra jobbat, simning är super för kroppen!!
Kram kram Karin

2008-01-17 @ 22:01:06
URL: http://project-light.blogspot.com/
Postat av: Marie Hj.

Man fick sig en liten funderare faktiskt...
Kram

2008-01-17 @ 22:50:00
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Fnissar lite för mig själv när du skriver det där om att det bara är sig själv man lurar. Så sant så sant och så många gånger man ändå har gjort det.
Stort grattis till minuset och kört hårt.
Cornelia

2008-01-17 @ 22:52:31
URL: http://mia-caramia.blogspot.com/

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0