Inredningsbacillen.

Go morron allihop!
Tycks ha blivit smittad av den ökända inredningsbacillen

Har upptäckt på alla fina inredningsbloggar och nätbutiker. Det riktigt kliar i fingrarna på mig....

Inte så bra för ekonomin men en fördel för VVandet då jag har något annat än allt gott jag inte får äta att tänka på.

I går slutförde jag projekt rosa i köket...smög in en hel del detaljer(bilder kommer senare idag).

Dessutom var jag tvungen att fixa till ett skrivbord åt lillkillen. Vill inte ha honom sittandes ritade på nya köksbordet.
Så ut med lilla bordet och stolarna och in med ett skrivbord och stol.
Hade ett gamalt bord sen jag pluggade. Men var ju tvungen att fixa till det lite. Ful furuskiva och vita ben från Ikea.

Stack i väg och köpte en bit vaxduk på Shape(29kr/m). Denna klädde jag helt enkelt in bordsskivan med och wola!!!Ett helt nytt bord. Dessutom tåligt för en snart fyraårings tuschpenneäventyr
Sen en tripp till Ikea och köpte skrivbordsstol (en vit Snille )och lampa (vit mörker).En billigtbudget variant men som blev mycket bra....ibland är det inte priset som avgör.
Snacka om att han var nöjd i går kväll!!! Satt och ritade i 2 timmar tror jag. SÖTNOS!!!

Dessutom slank jag in på Nordik när jag ändå var i närheten(de säljer Cult) och kom så klart hem med något nytt.
Hittade en kruka på rea för ½priset och köpte till en ljustake. vore ju synd om krukan om det fick så själv..fniss



Nu har jag slutfört dessa projekt men hinner nog dock komma på något nytt i dag då jag är hemma med storkillen. Som sagt totalt skadad av inredningsbacillen.
Han är sjuk. Feber och ont i halsen och värk i hela kroppen. Hörde att influensan kommit nu(håll tummarna att det bara är vanlig förkylning han fått).

Kram på er.....idag ska bli en perfekt VV dag för oss alla eller hur???





SKRIVET!
Postat av: Perlan

Jasså du har blivit smittade du med nu.. haha.. Ja det är inge bacill och leka med, enveten som bara den och vill aldrig släppa taget om en!
Ser fram emot och se dina nyinköp! :)
kram

2008-01-24 @ 08:33:51
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Linruz

Fniss... ja känner att den har funnits där hela tiden men nu har den verkligen brutit ut. vet inte hur jag ska få bukt på den!!!

2008-01-24 @ 08:35:06
URL: http://linruz.blogg.se
Postat av: Marie Hj.

Som jag sagt tidigare så älskar även jag Cult-serien. Jag hittade den här sidan där man kan köpa cult online.
www.miasonline.se
Kram o njut av sidan!

2008-01-24 @ 12:39:21
Postat av: Carina

Riktigt snygga inredningsdetaljer... gillas... =)
blev lite nyfiken på ett sådan bord. Vi har tröttnat lite på vårt höga "cafebord" mm får se om jag också får handla lite inredning. Vi skal igång med dotterns rum om någon månad så där blir det inredning för hela slanten, tösen vet precis hur hon vill ha det hi hi. Förra gången inrede vi hennes andra rum (ja hon har två och en hall)och det blev så snyggt... ville nästan själv ha det...
och tusen tack för att du finns till och peppar i min blogg det betyder så mycket kan du tro kraammmm Cee

2008-01-24 @ 13:29:21
URL: http://viktresan-cee.blogspot.com/
Postat av: Angel

Snygga grejer! Cult serien är jättesnyggt.

Angel

2008-01-24 @ 20:21:21
URL: http://angelwings.bloggagratis.se/
Postat av: Johanna

Fina bilder! Och många snygga Cult saker har du ser jag!

2008-01-29 @ 17:57:50
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Malla

Hahah, ser nästan ut som min ljusstake..
fint!!
Jag älskar verkligen CultDesign grejer..

2008-01-31 @ 21:20:54
URL: http://mallaco.blogspot.com

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0