Jag överlevde!!!

Ville bara skriva och säga att jag överlevde det.
Sitter på jobbet och snabbsurfar på rasten.
Känner mig så nöjd.Det var jätte kul att träna.

När jag kom dit var det till min stora fasa samma ledare jag hade haft en gång innan. Då tyckte jag att passet var suuuuuuper jobbigt och var halvt död efteråt.
I dag gick det bra. Nog för att det var jobbigt men det gick bra. Kanske har de där 16kilona gjort något ändå.

I kväll börjar ju Lets dance..KUL! får springa i mellan och titta och jobba.
Ses i morron. Då är det lördag och godis dag för mig.

Måste  kila... ha en toppen fredagskväll.

SKRIVET!
Postat av: Anonym

Kul att träningen kändes bra! Själv är jag nyss hemkommen o vi ska snart börja med lite kvällskäk, dock kanske inte så vv-aktigt, men... Tack för signalen idag - det peppade att höra dig så positiv, trots allt! Du är värd alla dessa kilon minus, eftersom det BARA är Du själv som tar kampen! Trevlig helg!

2008-01-11 @ 17:21:15
Postat av: Linruz

Tack vännen. Hoppas jag kanske kunde insperera dig lite idag. Vore kul om även du hängde på...så kunde vi peppa varann. Kram

2008-01-12 @ 06:13:02
URL: http://linruz.blogg.se

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0