Ny vecka nya utmaningar.

Måndag igen. Ny vecka och nya utmaningar.

Fick en komplimang i dag när jag lämnade sonen i skolan. En annan mamma som jag inte träffat på ett tag sa att nu måste du gått ner massor i vikt! Det syns massor!!!
Så kul...man ser det ju inte själv. Ser mig lika tjock och tråkig som förut.

Börjat dagen med morgon prommenad. Skönt att komma ut igen. Har ju blivit mindre promenader då jag börjat träna oxå. tycker att det är lite att överdriva att både gå och träna. Så är det träning så går jag inte på morgonen.
Så skönt med lite sovmorgon i bland.

Fått för mig att det kan bli för mycket med både och. Får ju inte skämma bort kroppen för mycket. Då går jag kanske upp när jag inte går lika mycket sen. Eller vad tror ni??? Kan man skämma bort kroppen?? Vänjer den sig vid daglig motion???

Kommer så mycket konstiga funderingar under viktminskningen tycker jag. Hur äe det för er??? Får ni oxå sådana där knäppa tankar???

Ha en bra dag så ses vi...Kram kram

SKRIVET!
Postat av: Angel

Haha, ja visst får man det. Man tänker på saker som man inte har gjort tidigare. Dom säger att motion blir som en drog för kroppen, den vill bara ha mer och mer...

Angel

2008-01-14 @ 08:52:05
URL: http://angelwings.bloggagratis.se/
Postat av: Annelie

Jag tror inte det kan bli för mycket motion, Har en syster och en svåger som tränar två gånger varje dag och då menar jag verkligen tränar. De har gjort så i flera år och skulle det vara farligt med träning borde det märkas på dem. Däremot tycker jag du ska unna dig sovmornar, vila i samband med träning är minst lika viktig för kroppen och speciellt när man inte är van.
Vad roligt med komplimanger. Det är klart att det syns, men själv är man ju så kritisk. Det ska till mycket innan jag ger mig själv beröm. Det borde man verkligen träna på, sin kroppsuppfattning :)

2008-01-14 @ 13:02:55
URL: http://annelie.fli.se
Postat av: Carina

Vad roligt att få komplimanger det är bara att suga åt dig.. =) tycker som Annelie att det är nog inte farligt men unna dig sovmorgon hi hi kram Cee

2008-01-14 @ 14:49:41
URL: http://viktresan-cee.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Halloj där, du har en utmaning som väntar på dig hos mig....

Angel

2008-01-14 @ 20:23:28
URL: http://angelwings.bloggagratis.se/

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0