Söndag segdag.

Nej det har det faktiskt inte varit i dag.
Solen har varit framme här idag. Blir så glad och pigg.
Familjen tog en promenad med kompisar i solskenet och sedan kaffe hemma hos dem.

Nu ska älsklingen åka och köra spinning och när han kommer hem sticker jag i väg på min gympa. Ser fram emot den med glädje.
Så skönt nu när man kommit i gång med träningen på riktigt.

Ha en bra söndag ses vi  i morron.
Kram kram

SKRIVET!
Postat av: Cornelia

Ja men visst, här går det ju strålande...
Själv har jag varit och kollat på ett litet hus idag och är helt förvirrad och upp i varv för att vi faktiskt gillade det...
Hoppas gympan var så där härligt energigivande som bara gympa kan vara.
Lycka till i veckan
Kram
Cornelia

2008-01-13 @ 18:34:41
URL: http://mia-caramia.blogspot.com/
Postat av: Carina

Vad skönt att du har kommet igång med gympan. Jag fick bara kört ett pass förra veckan. Men det skal bli bättre denna veckan ....åhhh jag vill också ha sol och fint här är bara grått kallt och trist =) ha det bra kram Cee

2008-01-13 @ 18:35:10
URL: http://viktresan-cee.blogspot.com/
Postat av: Angel

Vad du är duktig med gympan! Själv håller jag mig till promenader, det får räcka för min del.

Angel

2008-01-13 @ 19:09:15
URL: http://angelwings.bloggagratis.se/
Postat av: Anna

Härligt! Vad bra att det kändes sådan skillnad mot innan de -16, de sporrar ju för fortsatt resa på den här vägen, eller hur!?

Jag menar, det är ju långt ifrån bara utseendes som förbättras och det är så skönt att få de där gyllene kvittona på vad som hänt, vågen säger ju inte allt. ;-)
Lycka till i fortsättningen!

Postat av: Johanna

Hej!

Jag vill tacka för ett recept som jag precis snott åt mig ;-) Fiskreceptet men sen såg jag en del annat också, det är så skönt när någon annan räknat och tänkt efter ;-) Tack!

2008-01-13 @ 20:01:01

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0