Vägning idag.

Klockan 10 är det dax.
Stannar inte kvar på klassen idag då jag måste ta med lillkillen (har svårt att tro att han kan vara tyst).
Känner att det är bättre att åka dit och  bara väga sig än inte alls.

Är dessutom nyfiken på om det hänt något eller om slarvet förra veckan kanske visar sig nu. HOPPAS inte!
Har ju 2hg kvar till nästa guld stjärna och 15kg.

Låg kvar isängen i morse. Ingen morgonpromenad allså.

Ska på aerobic i kväll klockan 19 så det var planerat. Vill ha kvar energi tills dess. Jätte länge sen jag tränade gympa nu. Dör väl på kuppen.

Men så skönt att ligga kvar i sängen. Kändes som värsta lyxen att sova till 6.

Återkommer senare med rapport från vägningen....

SKRIVET!
Postat av: Angel

Godmorgon, lycka till med din vägning idag och vad duktig du är som ska på aerobic!

Här kommer svaret på din fråga som du ställde om kotlettbacon:
Kotlettbacon är Scan Må gotts variant av Bacon och ska finnas där all bacon finns. Gröna Slaktarn har också en variant som heter Baconette och den är ännu magrare men jättegod har baconsmak.

Angel

2008-01-09 @ 07:42:16
URL: http://angelwings.bloggagratis.se/
Postat av: Carina

dom två hektor tar du säkert idag så duktig som du är =) själv var jag på arobics igår kväll första gången nu här efter jul och nyår... skönt var det.¨
kram Cee

2008-01-09 @ 07:51:40
URL: http://viktresan-cee.blogspot.com/
Postat av: Marie Hj.

Lycka till med vägningen idag. Jag kikar in här ikväll igen...
Kram

2008-01-09 @ 08:38:06
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0