Äntligen ledig...

...känns som en evighet sen.
Har varit helt slut och inte riktigt hunnit med bloggvärlden. Kämpigt att börja nytt jobb.

Viktväktandet har det inte gått så bra med heller.   Vågen står stadigt still. Detta beror endast på att jag har tränar mycket. Jag har nämligen stoppat i mig massvis av onödigheter..lite då och då.

Måste ta tag i detta nu och bli av med sötsuget igen..gick ju så superbra förut! Sommarn närmar sig ju med stormsteg oxå och jag har massor kvar att gå ner.
Fy......

Vad tråkigt nu har jag fått den där misslyckade känslan igen som alltid har infunnit sig när jag försökt gå ner i vikt. Känner mig dålig och misslyckad!!!
Vet ju att jag varit jätteduktig och blivit av med en hel del...närmare bestämt nästan 23 kilo.
Men tycker att sista tiden gått så trögt....konstigt vad psyket kan få en att känna sig dålig.

Men inga suraminer i dag nu....solen skiner och jag är ledig.
Ha en bra dag på er allihop. Kram Linruz


SKRIVET!
Postat av: Carina

Nä du får inte göra som jag. Du tager tag i det igen och du har varit så himla duktig under hela hösten och fram till nu ja du är så duktig nu också.
Nu minskar du lite till innan sommar du kommer bli så nöjd... Skönt att du hade lite tid över att skriva i bloggen... Saknar dina inlägg =)
Kramizar Cee

2008-03-27 @ 07:56:20
URL: http://viktresan-cee.blogspot.com/
Postat av: Heléne

fundera på det här:

Hur många känner du egentligen som gått ner 23 kilo??
klappa dig på axeln o så fortsätter du!
Skitbra att du står still! NU är det sötsuget som det ska kämpas med igen, men sånt är livet !
Lycka till nu! o tack för trevlig kommentar :D

2008-03-27 @ 07:59:43
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com/
Postat av: Marie Hj

Fröken Linruz! (eller fru?)
Tänk på ALLA dom margarinpaketen som du blivit av med. Inte vill du ha tillbaks dom! Du har och ÄR jätteduktig så ge inte upp nu!!!
Inte ska väl lite "sug" få förstöra den här underbara resan neråt. Jag själv har ju haft en "svullar"-påsk utan dess like, men jag blev så arg på mig själv så nu är jag "back on track". Känner mig redo att gå in i mål nu.
Så kom igen nu! Sommaren är ju inte här ännu så det hinns med ytterligare några kilo...
En STOR peppar-kram!!!

2008-03-27 @ 09:35:39
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com
Postat av: camilla

Tappa inte sugen nu bara...utan passa på att ta en riktigt lång promenad nu i det vackra vädret.
Ha det bra

2008-03-27 @ 11:04:06
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Angel

Nä du det där stämmer inte alls att du är dålig och misslyckad! Att gå ner 23 kilo har inte varit en lätt match och om någon vet det så är det du. Det är snarare tvärtom du har varit och är JÄTTEDUKTIG! Och du...att stå still på vågen är ibland också ett lyckat resultat. ge inte upp nu efter så många kilon.

Angel

2008-03-27 @ 14:42:20
URL: http://angelwings.bloggagratis.se/
Postat av: Elin

Det är nog många det känns
segt för nu *suck* Och den där känslan av att man är misslyckad har vi många när det inte går bra. Men tillåt dig själv inte att känna dig misslyckad. så försöker jag göra även om det är toksegt nu. Det är av motgångarna man lär sig! För vad man än tror när det går jättebra med vikten så kommer det troligen inte vara så resten av ens liv. Det är ju när det känns skitjobbigt som man får öva på hur det är att vara målviktigt. Så ta detts tillfälle i akt istället :-)

Mina points har tex gått skit nu i 1,5 vecka men jag GER mig INTE. Imorgon är en ny dag. Jag har tre dagar till vägningen. Allt är möjligt!

2008-03-27 @ 16:40:33
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Du har ju varit så duktig, jag har verkligen nu måstat skärpa till mig och nu är det att köra hårt ett tag framöver för att jag vill se resultat!

Kram Sus

2008-03-27 @ 23:16:03
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Lotta

Kämpa på! Jag tycker att du har varit suveränt duktig. Det är skitbra att gå ner 23 kilo och fast det kanske inte känns så är det en prestation som är få förunnade. Kämpa nu vidare och här kommer massor av peppning!
Lotta

2008-03-29 @ 08:50:14
Postat av: Marie

Du är fantastisk, det vet du väl!!! 23 kilo, smaka på det!! Tänk när man gått ned 23 kilo... Det är inte konstigt att komma in i en svacka, för det är ju så livet fungerar. Du är snart på spåret igen, du fixar det här!! Heja!
Peppkramar.

2008-03-29 @ 22:25:05
URL: http://www.sockergrynet.se/avvikt
Postat av: Jullan

Du har ju gjort det super bra, inte ge upp nu bara vi finns alla här.
Kramar

2008-03-29 @ 22:56:03

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0