Äntligen...

...fungerar bloggen som vanligt igen.
Tydligen har blogg.se bytt plattform så det har inte fungerat att logga in.
Typiskt för i går var jag ledig och verkligen sugen på att skriva av mig.

I dag har lillkillen och jag gått en sväng på 60min efter vi lämnat storkillen i skolan.
Har lyckats få lilleman att sitta i vagnen igen så jag även kan ut och gå när vi är hemma ensamma han och jag. Jätte bra. han tycker det är jättemysigt att få sitta i vagn igen.
Stegräknarn står redan på 8000 steg och jag funderar på att åka upp till motioncentrumet när jag lämnat honom på dagis. Börjar nämligen inte jobba förrän 13.30 och lämnar ju honom till lunch.

Nu är det slutfuskat med viktväktandet måste bli av med sötsuget och ta tag kampen mot kilona igen.
MOT BEACH 2008....
Nu ska jag läsa hur det gått för er andra ...kram kram Linruz

SKRIVET!
Postat av: Carina

vad skönt att bloggen fungerar igen...och detta fixar du.... väck med söt suget nu kram Cee

2008-04-01 @ 16:29:17
URL: http://viktresan-cee.blogspot.com/
Postat av: Cornelia

Härligt att höra att du är på banan igen, ja både du och bloggen. Hur är det i Linköping nu efter segern igår. JAg var på gymmet de sista två perioderna av matchen så jag trampade på på CT:n till LHC... Kul kul.
Kämpa på mot beach 2008
Kram och en massa pepp
Cornelia

2008-04-01 @ 16:48:14
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Helen

har saknat att blogg. se inte har funkat.. många som inte har kunnat blogga.. men skönt att det funkar igen så jag får höra hur det går för dig..
härligt med nya tag.. jag skrev just ihop månadsmotionen.. herregud va jag har varit lat.. hoppas allt är bra.. kram

2008-04-01 @ 21:02:19
URL: http://helenw78.blogspot.com

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0