Fy för renrusk!!!

Har kollat ut och hoppats på att det ska sluta regna snart men det verkar inte finnas någon ljusning...
Hade planerat in en långprommis med lillkillen i vagnen när vi gick och lämnade storkillen i skolan.
Men nej.....spöregn.
Det var bara att traska hem.
Jag kunde väl gått men tyckte inte att det var så kul för lilleman att sitta i vagnen med regnat piskande i ansiktet.

Så troligtvis blir det ingen motion i dag....trist!
Hade behövt det. har ju småätit så mycket på sista tiden och måste skärpa till mig nu.
Har ju kastat bort flera veckor åt slarveriet.

Nu ska jag ägna mig helhjärtat åt det här.....vill ju ta bort en del till sommarn!

Idag blir det bakad potatis med minikesoröra av röktskinka och majs till lunch.
I kväll på jobbet blir det en stor tallrik havregrynsgröt.
Måste planera bättre......blir plats för mindra fusk då.
nu ska jag ta en kopp kaffe läsa lite inredningstidningar och mumsa på en VV bar.

SKRIVET!
Postat av: Anonym

Ja planering är a och o annars är det svårt det tycker jag med.
Men du fixar detta...=)
Ha en bra dag.
Kram

2008-04-09 @ 12:11:14
Postat av: Helen

ah fy för vädret.. fast vi har fått jättemkt snö. vadå vinter i april.. vart tog våren vägen? suck. idag blir det muskelpass för mig skönt att få träna lite.. ha en bra dag kram
förresten vad jobbar du med? lite nyfiken bara

2008-04-09 @ 13:53:39
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Ja det är trist när man har tänkt en sak och det inte blir så som man ville!

Kram Sus

2008-04-12 @ 19:12:41
URL: http://sus68.blogg.se

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0