Pustar ut efter en arbetsdag.

Nu är jag ledig ons och torsdag. SKÖNT!!!!!miniängel

I morgon ska lillkillen och jag åka till en kompis och leka och fika då storkillen är i skolan.
Kom bara på att det är ju dags för vägning i morron....

Först tänkte jag strunta i det men känner att jag nog borde åka ner och ställa mig på vågen. Var ju inte förra veckan.
Blir så lätt att man fuskar när man inte går dit.
JA så blir det!!!!  Bra att jag skrev det här..nu förväntar ni er att jag åker ,så då kan jag inte smita undan.

Åker först och köper en blomma  vit orkidé att ta med sen åker jag och väger mig...sedan åker vi och leker och fikar.
Får ringa och säga att jag blir något senare.
Blir nog det bästa.
Förväntar mig inga minus efter båtresan och allt ätande...bara det står still ej plus!!!!vit fjäril

Nu ska jag kolla runt lite på VV forumet...hinner aldrig kolla där längre och sen stoppa killarna i sägen.
Älsklingen är med en kund på Hockey (de bjuder)  så jag får kampera själv i soffan i kväll.en blå fåtölj

    Grafik från  The Candyland! 32x32

SKRIVET!
Postat av: Carina

Hej vad bra att du beslutar dig för att gå tror det blir bra ... Hoppas på det bästa för dig...
Ny är det nya tag som gäller kram kram

2008-02-12 @ 18:33:51
URL: http://viktresan-cee.blogspot.com/
Postat av: Angel

Lycka till imorgon!

Angel

2008-02-12 @ 21:19:35
URL: http://angelwings.bloggagratis.se/

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0