Lördagskväll

Sitter och små surfar lite efter kvällsmaten medans barnen och maken ser på bolibompa.

Vaknade tidig av världens mensvärk...FY! Upptäcker dessutom ett ganska stort+ på vågen trots att jag skött mig(smygväger mig ju varenda dag trots att man inte ska). Får väl skylla på mensen och hoppas att det är vätska.

Blir ju automatiskt på dåligt humör.

Kom i väg på en timmes promenad i em efter jobbet i alla fall. Känns bra då jag har tänk av njuta en 
image60



 tillsammans med maken till tvn i kväll. 1,5p per ruta...ganska mycket egentligen men sååå gott med choklad. Inte så förtjust i mörkchoklad egentligen men denna är jättegod. Ett tunnt lager med ljust choklad sedan mörk i mitten. Inte alls så där bitter som andra mörka brukar va. det var Angel som tipsade om för ett tag sedan och den är verkligen godkänd.

Trevlig lördagskväll på er alla KRAM LINRUZ

SKRIVET!
Postat av: Carina

Tihi! så lite så :)

Naae.. svårt att tro att det kan lägga på sig 1kg muskelmassa på en vecka =/
Hoppas på att dagens våg var trasig!

Inte väga dig så mycket!...skajag säga som mätte mage o röv varje morgon i 6månader i sträck,minst..
Nu väger du dig inte förrän mensen är över!
Då kommer du bli görglad när du står på vågen då och all vätska har avdunstat! :)
Vätskan samlar på sig i kroppen redan 5dagar innan mensen!.. enligt min dietist (som jag bara väger mig hos emellanåt då det blir för långt uppehåll mellan viktväktarbesöken)..

hm.. insåg nu att jag suttet vid datorn sen kl. 15.30..
å mer ska det bli! ;)

Vad ska ni mysa till ikväll för progam då? :)

2008-01-26 @ 18:49:02
URL: http://www.nogg.se/euforiah
Postat av: Sandra

Trist start på dagen... men det är ju skönt att man vet vad det beror på!

Hoppas ni har en trevlig chokladkväll :)

*kram*

2008-01-26 @ 21:13:40
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Carina

Hej ja här är det mitt i natten =) Du skal jo inte smygväga dig hi hi men jag vet hur det är.. Men jag tycker inte du skal oro dig. Det + försvinner om du inte springer på vågen och tittar efter det... DU sköter dig så bra... så det är antagligen bara vätska skal du se...
ha en skön söndag nu när du vaknar kram Cee

2008-01-27 @ 03:03:03
URL: http://viktresan-cee.blogspot.com/
Postat av: Angel

Även jag fick en bit Dark Milk idag :D

2008-01-27 @ 19:15:14
URL: http://angelwings.bloggagratis.se/

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0