KRAaaaM!!!

Tack för era gulliga pepp.
Var nog lite nere i morse.
Så kul när någon skriver. Då vet man att någon lyssnar/läser.
Visserligen skriver jag i eget syfte oxå men alltid kul när man får respons och vet att någon är inne och läser.
Tänker på dina margarinpaket Marie när det blir tugnt. Ganska ÄCKLIGT när man tänker på det så.
Go kväll på er.

I morgon ska jag ta mig i väg på ett Medelpass med Korpen innan jobbet...vet att det var ett tufft pass förrförra terminen(tränade en gång där då). Kanske blir helt förstörd efteråt???? Hur ska jag orka jobba till nio???
Hör ni inget från mig så vet ni att jag nog strök med......;) fniss


SKRIVET!
Postat av: Angel

Ja usch, det där med margarinpaket lät äckligt. Men en bra grej att tänka på när man har gått ner i vikt eller vill gå ner...man vill väl inte gå och bära på en massa margarinpaket i onödan....

2008-01-10 @ 19:46:56
URL: http://angelwings.bloggagratis.se/
Postat av: Disney

sicken härlig sida du har.Jag blev jätteglad när jag gick in där i kväll.Blev genast på bättre humör skall ta mig i kragen och inte lyssna på alla andra.Jag har väldigt lätt för att lyssna på alla andra och har man då lite mer än bara övervikt som skall hanteras kan det nog bli så.Funderade på att börja på gym nästa vecka dom måste väl ha något för en som har fibromyalgi och mår skit.

Tack och många kramar Disney

2008-01-10 @ 20:05:39
Postat av: Linruz

Hej Disney...kul att du hittade hit. Tack
för de fina orden om sidan.
hoppas jag kunde bidraga med något motiverande.
Jag själv blir i alla fall otroligt peppad av att läsa om andra i samma situation.
Hoppas du kommer tillbaka snart igen.
Kram kram

2008-01-10 @ 20:45:17
URL: http://linruz.blogg.se

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0