Vit design...

...har en tävling jag deltar i. Håll nu tummar och tår för att jag ska få vinstlotten!!!

Priser:
1.a-pris: Mysig filt, Viggo, i 100% ull från Linum. Värde 849:-
2.a & 3.de-pris: Presentkort i butiken till ett värde av 100:-

Gå in och kolla ni med....Vit design.


[TavlingViggo.jpg] 

SKRIVET!
Postat av: Angel

Japp, håller tummarna!

Lycka till

/Angel

2008-01-22 @ 18:32:19
URL: http://angelwings.bloggagratis.se/
Postat av: Linda

Halloj!

Sitter uppe m ledsen Nellie som liiiiider av sina koppor...så jag hamnade här. Väntar på P som kör innebandy till 22, sen får han byta av mig...

Får man säga att jag ändå är sååå impad av dig o din energi o ditt engagemang...känns som ni vunnit högsta vinsten på lotto! Inte utan möda förstås... Önskar sååå att även jag kunde komma till skott för nu är det illa! Goda saker försöker stabilisera mitt i övrigt tragiska liv men det har ju egentligen bara omvänd verkan...du vet... JAG skulle verkligen behöva vinna högsta vinsten...för att därefter kunna komma till skott...o kämpa... Nåja...natti natti! See you!/L

2008-01-22 @ 21:59:06
Postat av: Jenny

Hej! Va roligt att kika in på din sida! Och kul att du hittade till mig, tack för din gulliga kommentar :)

Så duktigt du verkar med motion! Jag vet hu svårt det är! Starkt av dig att kämpa på även om det tar emot ibland (ofta :) )

Kram! Jenny

2008-01-22 @ 22:55:02
URL: http://vartlillahem.blogspot.com
Postat av: Linruz

Linda det tycks som oturen bara förföljer er. Inte nog med att ha tre så små knoddar utan dessutom få sjukdom efter sjukdom efter varann. Inte konstigt att man tar till gosakerna.
Vore ju toppen kul om du oxå kom igång med VV. Är övertygad att om du bara kom till skott skulle du få en energikick av det och därav lite extra ork och motivation.
Vickan och jag pratade om att ta kvällspromenad 1g/v ihop framöver(bara för att träffas lite). Självklart räknar jag med att även du hänger med.

Ta hand om er alla nu...ringer kanske senare idag. Kram kram

2008-01-23 @ 06:46:03
URL: http://linruz.blogg.se
Postat av: Linruz

Välkommen hit Jenny!!!!
Så kul med lite besök. Tack för de gulliga orden.
Jag kommer garanterat tillbaka till din fina sida.
Kram kram

2008-01-23 @ 06:47:31
URL: http://linruz.blogg.se

Skriv nåt litet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0